Mega Max Ürün Görseli

Kilo Alma

Kilo Alma

 

Üniversitede geri döndüğümde bir sorunum vardı (artık sahip olmadığım biri): Çok inceydi. İnsanlar, özellikle de kız arkadaşlarım bundan nefret ediyor gibiydi-bir sorun olduğuna dair şikayet ettiğim için benden daha fazla nefret ediyorlardı. Ama öyleydi: Ben her zaman yoruldum. Endişeli. Asabi. Ancak yiyeceklerimi 12 blok eve taşımak için yeterince güçlü.

 

Tenis kot pantolonumun ne kadar iyi uyduğuna bakılmaksızın, hayat kalitemi arttırmak için kilo almam gerektiğini biliyordum. Birkaç yıldır daha sağlıklı bir ağırlık kazandım, ancak birkaç kilo vermekle mücadele eden ilk kişi pek değilim. Bir kişi her zaman yorulmaktan bıktığından ya da daha sağlıklı bir vücut ağırlığına ulaşmak istediğinden kilo almak isterse de, Greatist bunun nasıl yapılacağı konusunda bilgi ve tavsiyeye sahiptir.

 

Sıska Olmak Üzere Sıska

 

 

Genetikten daha güçlü doyma ipuçlarına (bazı insanlar daha dolgun ve daha az yemek yemesine neden olabilir) doğal olarak ince insanların yaptıkları cesetlere sahip oldukları hakkında birçok teori vardır.Ne olursa olsun, birisinin kilolu olması durumunda beslenme bozukluğuna sahip oldukları konusunda kanıta dayalı bir olumlu değildir . Göre beden kitle indeksi (BMI), ölçek kilolu olarak daha az 18.5 nitelendirir bir BMI sahip olan, (bir kişinin ağırlığı ve boy, vücut yağının kendi seviyesini tahmin etmek kullanır).

 

İlginçtir, örnek aldığımız bütün BMI hesap makinelerinin her biri kilo verme hakkındaki bilgileri içeriyordu. Hiç kimse, bazı insanların aslında kilo almak isteyebileceğini anlamıyordu . Belki de kilolu insanların artan bir azınlık olması budur: Yetişkin kadınların yaklaşık yüzde 2.5’i ve yetişkin erkeklerin yüzde 7.7’si , 2011 ile 2012 yılları arasında ” kilolu ” kategorisine girmiştir .

 

İnsanın inceliğin nedeni ne olursa olsun, insanlar bazen kilo almaya ihtiyaç duyanların sağlıkla ilgili endişelerini geçersiz kılar . Greatist Expert ve antrenör Jen Cassetty , doğal olarak fazla kilolu olamaz bir kalıplaşmış şekli var , bu nedenle doğal olarak ince insanlar genellikle bir çeşit ayrımcılıkla karşı karşıyadır. Bununla birlikte, kilolu insanlar (özellikle erkekler) kilolu ve obez insanlar gibi sağlık kaygıları için risk altındadırlar.Önemli ölçüde kilolu olmak ilişkili olumsuz sağlık etkileri bulunmaktadır enerji eksikliği , beslenme bozuklukları, zayıf bir bağışıklık sistemine, osteoporoz ve kadınlarda, adet fonksiyon kaybı ve gebelik komplikasyonları.

 

 

Sağlıklı Kilo Nasıl Kazanılır?

Herhangi bir diyet veya egzersiz planında olduğu gibi, herhangi bir kilo verme diyetini almadan önce bir doktora veya beslenme uzmanına danışmak önemlidir. Bir doktor, ayrıca, tiroid problemleri, parazitler veya düzensiz beslenme gibi kilolu olmasına katkıda bulunabilecek diğer sağlık sorunlarını da dışarıda bırakmaya yardımcı olabilir. Bir dokümanlarla sohbet ettikten sonra, sağlıklı bir şekilde kilo vermek için bu talimatları izleyin .

 

  1. Bir gıda günlüğü tutun.

Grafik ne ve Yemek yerken iki hafta boyunca her gün beslenme alışkanlıkları hakkında bilgi edinmek ve kalori eklemek için yerler tespit etmek. (Alışkanlıkları değiştirmeye çalışıyorsanız, bu daha uzun vadeli bir süreç olacaktır.) MyFitnessPal ve Fitday gibi çevrimiçi programlar , izlemeyi kolay kolay yapabilir. (Gerçek ağırlıklarınızı takip etmek için de iyi araçlar.)

 

  1. Onu ekleyin.

Cassetty, başlangıçta günde 200+ kalori eklemeyi deneyin ve sonuçlara göre yukarı veya aşağı ayarlayın.

 

Bazal Metabolik Oranınızı (BMR) veya vücutunuzun günlük olarak yanık kalori sayısını bilmek, istirahat ederken ne kadar çok tüketmeniz gerektiğini belirlemenize yardımcı olur, dürüst uzman ve kurucusu Noam Tamir. Tamir Sistemleri Fitness . “Bir kez bu numaraya sahipseniz, günlük alım miktarınızı yavaş yavaş artırabilir ve vücudunuzun yanıtlarını görebilirsiniz” diye ekledi. Bununla birlikte, Tamir, jenerik bir formüle dayanmak yerine, daha doğru bir okuma için alkol ölçer tarzı bir test önermektedir. (Daha fazla bilgi için bir diyetisyen veya tıbbi veya spor uzmanına sorun.)

 

  1. Miktar değil, kaliteye odaklanın.

Kilo almaya çalıştığınızda bile, bütün gün burger, cips ve milkshake (‘err gün) bir vücut için harika değil. Bunun yerine, tüm gıda gruplarından besin açısından yoğun gıdaları seçin , Cassetty. İyi seçenekler tam buğdaylı makarna , meyve ve sebze, fındık ve yağsız protein gibi tahılları içerir .

 

  1. Daha sık yiyin.

Ve asla yemek atlamayın! Her bir yemekte daha fazla kalori tanıtıldığında tam hızlı hissetmek kolaydır. Yiyecek alımındaki değişiklikler aynı zamanda gastrointestinal sorunları veya akneyi de tetikleyebilir (gerektiğinde ayarlamaları yapabilmeniz için günlükte potansiyel yan etkilere dikkat edin). Kaliforniya’da kalori alımını günden beş ila altı arasında daha küçük yemeklere yayarak karnınızdaki işleri kolaylaştırın .

 

  1. Akıllıca atıştırın.

Atıştırmalıklar , yemek yemeğinden önce rahatsız edici olmama konusunda da yardımcı olabilirler. Kuruyemiş, peynir, kurutulmuş meyveler, granola ile yoğurt, avokadolar ve fıstığı ezmesi veya humuslu tam tahıllı krakerler gibi kalori yoğun seçenekler arasından seçim yapın. Evden bir süre ayrılıyorsanız , yolda kalori için aperitifler koyun.

 

  1. Yatmadan önce yiyin.

Bunu, gece yarısı munchies için izin belgenizde düşünün. Biz uyurken bir çok iyileşme ve rejenerasyon olur; bu nedenle yatmadan önce yemek vücudunuza işi yapmak için ihtiyaç duyduğu besin maddelerini verebilir. Bir PB & J ya da avokado, sebze ve yağsız et veya peynirli bir sarınla ​​yatmayın.

 

  1. İçini tüketin.

Diyet soda ve diğer düşük kalorili içecekler yerine, smoothies, sağlıklı sallar veya sıvı yemek değiştirmeleri gibi dolum, yüksek kalorili içecekler seçin . Yemekler arasında, kalori eklemek ve yemekler sırasında içecekleri doldurmaktan kaçınmak için yemekler arasında sıvı akıtıp tüketin (insanlar daha az katı gıda yemelerine neden olabilir).

 

  1. Egzersiz rutini ayarlayın.

Tamir, kalp atış hızınızı artıracak etkinlikler yerine , güç antrenmanına daha fazla odaklanın diyor. Orta şiddette kardiyo egzersizleri iyi, ancak fazla kalori yakacağınızdan dolayı çok yorucuydu. Ve iyileşmeyi hızlandırmak için antrenmandan 45 dakika sonra protein tüketin (kümes hayvanları, yumurta, tofu, fasülye, mercimek veya fıstık ezmesi iyi kaynakları içerir).

 

  1. Ulaşılabilir hedefleri belirleyin.

Ve sabırlı olmayı unutma. Cassetty , kilo kaybı gibi, kilo almanın da bir süreç olduğunu ve genellikle yavaş olduğunu söyledi. Kazanmak yıllar alabilir, bu nedenle hemen pounda paketi vermezseniz umut vazgeçmeyin. Bir kişinin kilo alması gereken oran sağlık hedeflerine ve mevcut sağlık durumuna bağlıdır ve bir doktor veya beslenme uzmanı makul bir hedef ağırlık kurmaya yardımcı olabilir. İdeal bir kiloya ulaşma belirtileri, artan enerji, stabilize açlık kalıpları ve genel olarak iyi bir sağlıktır.

 

  1. Destek alın.

Cassetty, kazanın kazananlara hedeflerine ulaşmalarında ve bedensel değişikliklerden kaynaklanabilecek duygusal sorunlarla baş etmelerine yardımcı olmak için ağırlık kazanma sürecinde güçlü bir destek sistemine sahip olmak önemlidir. Büyüklüğü Değiştirmeye uyum sağlamanın en iyi yollarından biri, “yeni” cildinizin aynada göründüğünü fark ederek ve fark ederek vakit geçirmektir, Büyük Teori Uzmanı ve psikolog Ellen Langer .

 

  1. İyi giyin.

Görünüşünüz hakkında iyi bir his bırakmayın. Kendinize iyi bir sesle konuşun ve ne hissettiğinizi önemsiz hissedeceksiniz kıyafetler seçin .

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KONULAR

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )