Mega Max Ürün Görseli

Sağlıklı Kilo Alma

Aşağıdaki durumlarda ağırlık kazanmanız veya tekrar kazanmanız gerekebilir:

 

Hastanede ciddi bir hastalığınız veya uzun süre hastaneye yatışınız oldu.

Sağlıklı kilonuzun altında ve daha iyi hissetmek istiyorsanız

Sen daha iyi performans için güç ve kas inşa etmek isteyen bir sporcusun.

Yaşlısınız ve istemeden kilo alıyorsunuz.

İhtiyacınız olanlar için kilo almanız genel olarak daha iyi sağlık ve işlevsellik sağlayabilir.

 

Akıllı ve sağlıklı bir şekilde kas veya kemik kütlesi elde etmeyle ilgili bazı ipuçları:

 

Vücut Tipiniz Hakkında Gerçekçi Olun

Genetik, fiziksel yapı ve kas yapılarında büyük rol oynamaktadır. Eğer ince ancak sağlıklıysanız, ana-babanıza ve kardeşlerinize yakından bakın. İnsan vücudu ağırlık eğitimi ve artan besin alımıyla sınırlı ölçüde değişebilir ancak vücut şeklindeki köklü değişiklikler genellikle sağlıklı veya sürdürülebilir değildir. Hastalıktan veya ameliyattan sonra kilo almaya çalışan insanlar genellikle doğal olarak ince olanlardan daha kolay kilo alabilirler.

 

Hile ve Takviyeleri Temizle

Hızlı zayıflama için pazarlanan ürünler olduğu gibi “mucizevi” kilo alımı için pazarlanan ürünler de var. En akıllı tavsiye her iki durumda da aynı: Gerçek olamayacak kadar iyi görünüyorsa muhtemelen çalışmaz. Paralı ek beslemeleri atlayın ve paranızı lezzetli besleyici açısından zengin gıdalar için saklayın.

 

Kalite Önce Odaklanın, Miktar Saniye

Sağlıklı Kilo Alma

 

Sağlıklı kilo alımının anahtarı, besin açısından zengin gıdaları olabildiğince sık seçmektir. Alkolsüz içecekler, şekerleme ve cips gibi daha çok boş kalorili gıdaları tüketmek kas inşa etmek, ameliyattan sonra kemiklerin güçlenmesini sağlamak veya dokuyu onarmak için başarılı bir yol değildir. Akıllı kilo alımı için tüm besin gruplarının besin gücüne ihtiyacınız vardır: (Bkz. MyPlate .)

 

Hafif bir iştah varsa, günde 5-6 kez yiyin. Yemeklerden önce ve sonra sıvıları iç, ancak onlarla birlikte değil. Bu, yemek için daha fazla yer bırakmaya yardımcı olur.

Her zamanki gıdalarınızı, bir bardak bardak rendelenmiş peynir gibi konsantre kalorilere ekleyin. Fıstık ya da badem yağını tam tahıllı bir çörek üzerine serin.

Gıdaların “hafif” ya da “düşük kalorili” sürümlerinden kaçının ve tam yağlı veya geleneksel seçeneklere bakın.

Sıcak yulaf ezmesi veya diğer tahılları su ile değil sütle hazırlayın. Yemekten sonra toz süt, bal, kurutulmuş meyveler veya fındık ekleyin.

Zeytinyağı, bütün zeytin, avokados, fındık ve ayçiçeği tohumları gibi sağlıklı yağlarla salatalar süsleyin.

Çorba, güveç, patates püresi ve sıvı süt 1 ila 2 çorba kaşığı kuru süt tozu ile pompalayın.

Sevdiğiniz besinlerle sağlıklı bir şekilde kilo almanıza yardımcı olacak bir beslenme planı geliştirmek için kayıtlı diyetisyen bir beslenme uzmanıyla randevu alın.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KONULAR

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )