Megamax Ürün Görseli

Düşük Karbonlu Olmadan Ağırlıklarını Kaybetmenin 5 Yolu

Düşük karbonhidratlı diyet bir an geçiriyor ve sonra bazıları. Yıllardır kadınlar, Whole30, Paleo ve hatta Atkins’in dirilmesi gibi diyetlere akın etti . Bunun iyi bir nedeni yoktur: Kısa vadede, bu diyetler zayıflamak isteyenler için etkili olabilir. Ancak uzun vadede dezavantajları var.

Washington DC, spor beslenme uzmanı Heather Caplan, düşük carb yaklaşımının nispeten hızlı sonuçlara ulaşacağını söylüyor. “Yemek yediğimiz şey karbonhidrat esaslı, bu nedenle tatlıları, atıştırmalıkları ve işlenmiş gıdaları keserek onları azaltmak için yeterli alan var” diyor. “Bu kilo vermeye ve iyi hissetmeye neden olacaktır.”

Fakat bu yaklaşım, hem kilo verme hem de uzun vadeli sağlık etkileri açısından sınırlarına sahiptir. “Sonuçta, tüm karbonhidratları atlarsanız, özellikle de aynı zamanda yağ atmanız durumunda metabolik sonuçlar ortaya çıkıyor” diyor Denver merkezli Simply Nourished’in sahibi olan Ellie Kempton, RD. “Yağ vurgulamayı ve karbonhidratları sınırlamayı seçmiş olsanız bile, enerji, uyku ve kilo için üç önemli olan beyni, adrenal bezleri ve tiroidi beslemek için hâlâ yeterli miktarda karbonhidrata ihtiyacınız var.” (Sizin için ilerlemenizi hızlandırın. ile zayıflama hedefleri Kadın sağlık Bak Daha iyi Çıplak DVD .)

Her iki beslenme uzmanı, Amerikan diyetinde yaygın olarak kullanılan oldukça işlenmiş karbonhidratları karıştıran hayranlardır. Kempton, “Müşterilerimin her birine işlenmiş şeker / karbonhidrat alımını azaltmamı öğretiyorum” diyor. “Aşırı düşük karbonhidratlı kilo kaybı stratejileri yalnızca bu kadar uzun süre çalıştığı için, tüm karbondiğimin kesilmesinden zedelenme ortaya çıkıyor.”

Düşük carb yaklaşım, kısa sürede hile yapabilirsiniz, ancak uzun süren sonuçlar arıyorsanız -veya o kepekli makarna yemeyi isterseniz- Caplan ve Kempton’ın tavsiyelerine uyun.

Kempton, yemeğini yiyerek en az 20 dakika harcayarak, metabolizmanızı ateşleyeceğinizi söylüyor. “Sindirim enzim üretimini de açarsınız ve bu, tam dolduğunda sizi tanımanıza izin verir” diyor. “Bu çok büyük”

Caplan, birçok kadının zihinsel olarak çerez verdiğini, istenmeyen kiloya yol açabilecek ne yediklerini ve ne kadar yadını dikkat etmediğini belirtiyor. Bunun yerine, diyor: “Tam ve memnun hissettiren şeyleri dikkat edin. 100 kalorilik bir kurabiye paketinin sizi tutmaması iyi olur. Siz daha iyi yemek yemeniz ve içeri girdiğiniz zaman daha az kalori almanız daha olası. ”

“Tüm rafine edilmiş şekerler ve karbonhidratlar için bunları büyük miktarlarda kısıtlama veya geri çekilmek için avlanmak yerine daha kaliteli bir yerine koymaya çalışın” diyor Kempton. “Örneğin, şeker yerine denemeler veya çiğ bal deneyin. İşlenmiş un ürünleri yerine, zoodle veya karnabahar ekmeğini deneyin.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KONULAR

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )